trött tjej...

Jaha.. då har man äntligen fått sin söta "skitungen" till lillebrorsa i säng :)) Ice Age 3 och lite välling så blev det mycket bättre ;) sen har man hjälpt mina kära 2 lillasystar med läxorna .. hahah hjälpte dom med läsord, eller jag skulle säga orden så skulle dom skriva.. haha men hållde på och skratta ihjäl mig , var 2 ord som jag råka säga/uttala fel och då fick jag dessa kära kommentarer från mina lillasystrar..

dom:
"asså marielle.. det uttalas faktist såhär ( sa orden )..
Jag: "Haha jaha ojdå, trodde det uttalades sådär "
Dom: "asså herregud marielle, du går på gymnasiet och du kan inte uttala/säga dessa ord rätt medans Vi som liksom går i 4:an o 3:an kan uttala/säga dom rätt... "

hahahahahah hållde på att dö av garv när jag fick höra denna kommentar hahah ja kan bara säga ett ord... sööta småsyskon man har <3 love <3 fast dom är 9 och 10 år så "småsyskon " kanske man inte ska säga.. mina skitungar börjar bli stora nu.. :( :P kommer kännas hel konstigt när dom står där, ska ta studenten.. skaffar kille, börjar festa, börjar på gymnasiet, börjar växa up eller börja komma in i tonårningen överhuvudtaget.. men ska bli kul :))

nu blir det i allafall att göra i ordning te, välja någon bra film o krypa ner under varma sköna täcket :)

natti natti på er <3

( mina tre kära och älskade småsyskon <3 )



Sötaste lillebrorsan<3



mina vackra "prinsessor" <3



love you <3



Emilia<3



puss <3

älskar er så oerhört mycket och ni är dom bästa småsyskorna man kan ha <3
 
puss puss & kram kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0