sömnproblem... !! :(

ja rubriken säger allt .. :( någon mer än jag som verkligen inte kan sova .. som är alldeles fööör pigg ? :( fattar inte.. att vara såhär pigg nu är så inte likt mig :O verkar som om det kommer bli ännu en "sen natt" och en jäkligt trött dag för mig i morgon.. men jag börjar bli van vilket inte alls är bra :( slutade med att jag gick och la mig vid typ 2-3 tre dagar i rad förra veckan och veckan innan det också buuuhu vad jobbigt och det spelar heller ingen roll om jag går o lägger mig och frsöker somna till.. ligger ändå där ochg vrider och vänder mig, kan inte sova och går upp igen !! :/

HATE IT !!



åå vad jag saknar sommaren <3 :((
en riktig härlig sommar-kväll i sunbyholm med min kära syster, min vän saif och martin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0