barnvakt <3

gaah att få sitt hår borstat är nog ett utav dom skönaste sakerna som finns! sitter och får mitt hår borstat och fixat nu av min älskade lillasyster och jag bara ryser !! har varit en riktigt syskonkväll idag med att baka och kolla film <3 har varit barnvakt åt mina två kära lillasyster och min kära lillebror så fick bli att vara lite moffo och baka kladdkaka :)

Fick bli att först se på " Scooby doo " :P sen när lillebrorsan hade somnat så vart det att se på" Bröderna Karlsson " :) haha så sjukt bra o rolig film xD tycker att han spelar så jävla bra för att spela två olika personer med två helt olika personligheter :P

nej nu blir det att krypa ner i sängen.. lär ju få gå upp tidigt i morgon och vara barnvakt åt lillebrorsan, den ungen är verkligen bara föööör morgonpigg utav sig !  :/ :P

Puss & Hej <3





Älskar er så obeskrivligt mycket <3
dom bästa småsyskorna man kan ha <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0