Förbränna Fett !

Palla sig till stan snart da och träna! :P har gått en vecka som jag inte har tränat..
känner mig lat och får, på nått konstigt sätt, ångest om jag inter tränar fyra gånger i veckan  
som jag har bestämt ! :P blir att ta sig en härlig promenad ner till stan i allafall :)

Är så sjukt trött också.. drog till en kompis igår väldigt sent, vid typ tolv :/
Skulle få hjälp med att fixa och ändra mitt CV och Personliga Brev..
haha blev mycket ändringar när han fick läsa och se hur jag hade skrivit och gjort xD men känns bra nu, behöver inte skämmas i allafall när jag ska lämna in mitt CV i forsättningen :P
Nu jäklar blir det av att söka jobb och lämna in CV på typ varenda ställe i stan :)

Och dagen ska vi inte tala om hur seg den har varit.. har bara varit hemma och chillat men nu börjar det bli
för uttråkande, blir att köra extra hårdt pass idag på träningen i allafall.. en vecka missad träning är nog ganska mycket att ta igen :P haha speciellt om man har vara så moffo och onttyig som jag ;)

Puss & Hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0