gå bort !

Fan vad jag hatar känslor ibland.. att bli kär ! vad är det för mening att bli det, få såna känslor? slutar ju ändå att man själv eller någon anna blir sårad ! antingen är man själv helt jävla osäker från början , hattar hit och ditt och kan inte bestämma sig.. gör slut istället för att igonera den förbannade osäkerheten och ge det en chans till, en extra chans på vägen ! istället inser man sen senare att man har gjort ett stort jävla misstag och ångrar sig rejält men då är det i stället för sent..
känslor är bara förjävligt ibland..
ibland är det underbart men i sånahär lägen är det bara rent förjävligt !

saknar dig &
tror nog aldrig du kan ana eller förstå hur mycket jag ångra mig för att jag släppte taget om dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0