Jobb, jobb o jobb ?

Gormorgon alla glada ! :)

sitter i skolan o väntar på min kära vän Bafraw för att dra och käka lunch <3 gaah hungrig som fan.. !
efter det har man redovisning i konferans.. buhu men skönt att det bara är för läraren och klassen xD
om det är något jag hatar så är det REDOVISNINGAR för klasser... nervös tjej med ett hjärta som dunkar i 120 o känns som om det ska hoppa ur får ni då.. :P
Ikväll blir det i allafall att dra o käka på Jägerbärska ( eller hur det nu stavas ) för första gången med älskade syster och hennes kille :) dyrt som fan där så måste verkligen tacka min snälla systers kille som bjuder <3
har hört olika maträtter och det låter sjukt gott .. mmmm nästan dreglar i munnen på mig :P

efter det blir att träna bort fläsket med min kära vän Shilan på gymmet :) blir hård träning idag ;)
sen får jag inte glömma att registera mig på arbetsförmedlingen idag.. dom var här och ahde föreläsning/föredrag nu i morse i skolan :) nyttig information verkligen, blir att bara palla sig ditt och börja söka jobb efter studenten :) hoppas dock att jag kan få via proffice med tanke på att jag har ansökt .. ni alla får hålla tummorna för mig :) ;)

Puss och hej !



<3 min andra halva, älskar dig syster <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0