Nyttigt och gott !

Åå äntligen lyckades jag göra en helt underbar god smoothie ! :) enligt mig i allafall ;) Gjorde en Hallonsmoothie som jag blanda ihop med banan, vanilj youghurt och apelsin jucie, en perfekt frukostdrink helt enkelt :)

har nyss kommit hem från träningen och min smärta i knätt, som jag skrev att jag hade förut, har äntligen gått bort !! åå så skönt för då kunde jag puscha på lite extra idag :) blir väl att bara vara hemma nu under dan och chilla xD blir att kanske dra iväg och grilla hos en kompis kompis senare ikväll :) om det nu går.. jag o emilia kom på/planera det igår men har ingenstanns att vara :/

typisk mig att bara komma med oplanerade saker sådär hehe :P skulle kanske ha dragit ut på krogen ikväll också med en kompis men har inte blivit helt bestämt så vete fan vad jag skka välja om det blir något..

hm.. grillning med trevlig o härligt folk eller krogen och bara dansa loss & ha kul ? tror nog att det får bli båda om det skulle bli något ! först grillning och sen krogen , en bra kombination :)
nej ska forsätta käka min härliga furkost, sen duscha och sätta mig ute i solen och sola om den förhoppningsvis finns kvar ? skulle inte förvåna mig om det kommer moln när jag precis ska sätta mig i solstolen ! :(




haha ser ut som om glaset är as stort men det är en som ett vanligt glas :P
vart lite för nära med webbkamran.. xD

1 dl apelsin jucie
1 banan
Hallon
Ca 2 och en halv dl vaniljyoughurt

:) men det där får man ju smaka av och bestämma sjävl :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0