Sämst på att komma på bra rubriker.. ?

Ännu nästan en hel dag som har spenderats med min småsyskorn :) <3 har varit ute i det härliga vädret och solat hehe och hjälpt min lillebrorsa lite med att lära sig cykla och spelat Kubb, riktigt skojjigt :))
nu blir det i allafall att ta det lugnt tills Emilia hör av sig, blir att dra iväg och träna med henne sen :)

blir dock lite sur.. har anträngt mig för mycket eller något så har förbannat ont i höger knä ! :(
får väl bli att träna mage, rygg & rumpa idag bara xD
i morgon hoppas jag i allafall på krogen :) en kompis skulle försöka fixa så att vi kunde få komma in gratis eftersom jag är en riktigt jäkla fattiglapp och inte har några pengar.. känner verkligen att jag måste hitta ett jobb NU !
så jävla lat man kan va egentligen... :P

Puss & Hej !



haha älskar dig min underbara och fina "smurfvän" <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0